קבלנים רשומים מומלצים שעברו את הקורס שלנו בהצלחה

You are currently viewing קבלנים רשומים מומלצים שעברו את הקורס שלנו בהצלחה

מכלל הכשרה מקצועית בע"מ הוא בית ספר המיועד להכשרה של קבלנים בתחומים שונים, מקבוצת "מסד גרופ". זהו הגוף המקצועי היחיד בארץ שמוכר על ידי משרד הבינוי והשיכון ורשם הקבלנים במדינה. חברת "מכלל"  מספקת עבור קבלנים הכשרה מקצועית ברמה גבוהה מאוד. בית הספר מלווה אותם צעד אחר צעד בתהליך ההכנה הכל כך חשוב בדרכם להפוך לקבלן רשום.

במאמר זה נסביר מיהו בדיוק קבלן רשום ואיך הופכים לאחד שכזה, ונציג בפניכם קבלנים רשומים מומלצים שעברו את הקורס שלנו בהצלחה.

מה זה קבלן רשום ואיך הופכים לאחד?

על מנת להיות קבלן רשום, ישנם כמה תנאים שצריך לעמוד בהם. אדריכלים, מהנדסים או מנהלי עבודה יכולים להפוך לקבלנים רשומים. הקריטריונים הספציפיים משתנים מענף אחד לאחר. לצורך העניין, בענף הבנייה יידרשו 2 שנות ניסיון מאדריכלים או מהנדסים, 4 שנות ניסיון מהנדסאים ו-6 שנות ניסיון ממנהלי עבודה. בענפים אחרים כדוגמת אינסטלציה, איטום ושיפוצים, הניסיון הנדרש על מנת להפוך לקבלנים רשומים הוא מינימום של 5 שנים.

אז מה הכוונה בדיוק בקבלן רשום? זהו בעצם שהשם ותחום העיסוק שלו מופיעים בפנקס הקבלנים הארצי. הוצאת קבלן רשום בעצם פותחת בפני הקבלן את האופציה לקבל פרויקטים ועבודות בהיקפים גדולים ולמנף את ההצלחה שלו בתחום לרמה גבוהה יותר.

החוק מאפשר גם לקבלנים ללא עבר וידע אקדמי להירשם בתור קבלנים בענפי משנה, בהתאם לתנאי סף אחרים. מה שכן, רק אנשי מקצוע שעמדו בכל התנאים הנדרשים מטעם רשם הקבלנים יכולים בסופו של דבר לבצע עבודות בשטח.

מה מייחד את חברת "מכלל" משאר המתחרים בתחום?

מכלל הכשרות עובדת בשיטת הוראה חדשנית. הלימוד עצמו נעשה באופן מקוון לגמרי. בזכות יתרון עצום זה, התלמידים יכולים לדלג על אילוצי המרחק והזמן וללמוד בתנאים נוחים מכל פלטפורמה.  ניתן ללמוד דרך המחשב, הטאבלט או כל אמצעי אלקטרוני אחר שמאפשר זאת. בנוסף לכך, הקורסים המוצעים על ידי מכלל הם היחידים מסוגם בארץ. בבית הספר אנו מכשירים קבלנים במגוון תחומים: ענף 131 – שיפוצים , ענף 190 – אינסטלציה וכיבוי אש , ענף 134 – איטום ועוד…

קבלנים מומלצים שעברו את הקורס שלנו בהצלחה

ועכשיו, הכנו עבורכם רשימה של קבלנים מומחים ומומלצים ביותר בתחומם. הם הוכשרו אצלנו, עברו את הקורס בהצלחה ועכשיו עובדים בתור קבלנים רשומים ונהנים מכלל ההטבות הרבות שמקצוע זה מקנה.

קרן וגל- עיצוב פנים, תכנון וניהול פרויקטים בבנייה פרטית ומסחרית

הקבלנים קיבלו הכשרה בתחום השיפוצים הכללי. הם פועלים באזור גוש דן והסביבה.

קרן וגל מתמחים בתחום עיצוב הפנים, שיפוץ לכל סוגיו וכמו כן גם ניהול פרויקטים של בנייה.

קומפלייס פרויקטים בע"מ 

הוכשרו בתחום השיפוצים הכללי ופועלים בפריסה ארצית. קומפלייס הם קבלני פיקוח וניהול ביצוע בדירות יוקרה ומוסדות ציבור. הם מלווים את מגוון הלקוחות שלהם בכל צעד בתהליך הבניה. החל משלב התוכנית ועד לקבלת המפתח לנכס.

אורי מבנים בע"מ

קבלן בתחום השיפוצים הכללי בעל פעילות כלל ארצית. אורי מבנים בע"מ מתמחה בבניה חכמה ומתקדמת. בנייה של וילות מוגמרות ומרשימות, משרדי מכירות ליזמים מהמובילים בארץ, ועוד.

קבוצת ח.י. לב ארי בע"מ

קבלנים מומחים שהוכשרו אצלנו, בתחום השיפוצים הכללי. עיקר הפעילות שלהם היא באזור חדרה-גדרה. החברה מעניקה פתרונות מתקדמים לפרויקטים רחבי היקף תוך מתן שירותים מקצועיים ובנייה בסטנדרטים בינלאומיים.


אולי יענין אותך גם: