שנה חדשה, הזדמנויות חדשות לקבלני האיטום בישראל

You are currently viewing שנה חדשה, הזדמנויות חדשות לקבלני האיטום בישראל

מהם חמשת הגורמים העיקריים שיגרמו לקבלני איטום להשיג יותר לקוחות בשנה החדשה?

שנה חדשה היא הזדמנות נפלאה לעשות חשבון נפש גם בתחום העסקים: להבין לאן השוק בו אנו פועלים צועד, להכיר את החידושים בתחום ולדעת מה הלקוחות שלכם מחפשים כשהם בוחרים באיש מקצוע.

אחרי הכל, כמו בהרבה דברים בחיים, גם בכל הנוגע לאיטום הבית – הפרטים הקטנים הם אלו שעושים את כל ההבדל.

אז לכבוד השנה החדשה הבאה עלינו לטובה, קבלו  5 טיפים שכדאי ליישמם באופן מיידי, על מנת שגם בשנה הקרובה יגיעו אליכם זרם של לקוחות.

זו זכות לתת שירות

זהו אולי נראה לכם סעיף טריוויאלי אבל תתפלאו כמה הוא חשוב להצלחה העסקית שלכם. כאשר אתם פונים ללקוחות שלכם, הקפידו להסביר להם בדיוק מה יש לבצע, כמה זמן העבודה "תיקח", מה המחיר המדויק, באילו חומרים תשתמשו,  והבטיחו לתת שירות ומענה, גם לאחר ביצוע העבודה.

כל מוצר – זהב

הסעיף השני מתייחס לאיכות חומרי הגלם והעבודה שמבוצעת. אם השם והמוניטין שלכם חשובים (ולמי לא?), הקפידו לעבוד עם החומרים הטובים ביותר בשוק, אלו שיספקו עמידות מרבית לאורך שנים,  ויעניקו ללקוחות שלכם (ולכם) ראש שקט, בין אם ביצעתם איטום לגג, למקלחת, למרפסת ועוד.

מה חדש בשוק?

דבר נוסף שמייחד אנשי מקצוע טובים זה שהם לא מפסיקים להתחדש, להתעדכן, ללמוד טכניקות שצצות בשוק ולהכיר את חומרי הגלם החדשים. איש איטום מקצועי הוא כזה שתמיד מחפש את הטכניקה הבאה, זו שתגרום לאיטום להראות ולהרגיש מושלם, שתגרום לכמה שפחות טרחה ולכלוך, וכמובן שתחזיק מעמד לשנים.

אחריות, למען השם (שלך)

הרבה פעמים, אתם, כקבלני איטום עשויים לחשוב שאם אתם בעלי מקצוע איכותיים, שנותנים שירות מעולה, בוחרים חומרים איכותיים ומכירים את כל הטכניקות הכי חדשניות – אין לכם צורך לתת אחריות מסודרת על העבודה שלכם. עם זאת, חשוב להבין כי עבור הלקוח, כאשר קבלן לא מספק אחריות על העבודה, המשמעות היא שהוא לא עומד מאחוריה. ברגע שתציעו אחריות, תשדרו ללקוח שלכם שאתם בטוחים באיכות העבודה שלכם ומוכנים לעמוד מאחוריה, גם זמן רב לאחר ביצועה.

תרשום, תרשום

בעידן של היום, בו השוק מוצף בבעלי מקצוע ללא הכשרות והסמכות, העשויים לגרום יותר נזק מתועלת, צרכנים רבים יעדיפו לבחור בקבלן איטום רשום מקצועי, בעל רישוי מוסמך. יתרה מכך, מדינת ישראל מתחילה ליישם חוקי רגולציה חדשים בתחום, לכן קבלנים המציגים ללקוחותיהם תעודת "קבלן רשום" , יהיו אלה שיקבלו את נתח הארי של העבודה ויוכלו להתחייב על מקצועיות ואיכות.

אז עכשיו לקראת השנה החדשה, זו ההזדמנות שלכם להשקיע בעצמכם ולהירשם לקורס "קבלן איטום רשוי"-ענף 134 של "מכלל".  למעשה זהו הקורס המוכר היחידי בארץ,  וכפועל יוצא מכך, אנשי האיטום הלומדים ב"מכלל" נהנים מיתרונות בלעדיים,כגון:

מבחנים מקוצרים

קבלני איטום הלומדים ב"מכלל" נהנים ממבחנים מקוצרים 30 שאלות במקום 60 במעמד מבחני "רשם הקבלנים".

ללמוד במקום ובשעה שנוחה לכם

הקורס הינו קורס אונליין שניתן ללמוד אותו מהמחשב, מהטאבלט או מהנייד.

הקורס זמין ונגיש עבורכם 24/7 עד אשר תעברו את מבחן רשם הקבלנים ותזכו להיות –"קבלן איטום רשוי".

הכנה מיטבית למבחני הרשם

הקורס כולל בנק שאלות חזרה לתרגול מלא והכנה מיטבית למבחני הרשם.

קיצור הזמנים בין מבחן למבחן

נכשלתם במבחן הראשון ? רק לקוחות "מכלל" יוכלו לגשת להיבחן שוב לאחר חודש וחצי (במקום להמתין חצי שנה כמו אצל מתחרינו).

טובי המרצים

הקורס מועבר ע"י מיטב המרצים בתחומם בארץ המביאים עימם ניסיון רב מהשטח.

רוצים לדעת עוד? השאירו פרטים, ונחזור אליכם בהקדם.