קבלן רשום 131: יתרונות על פני קבלן שיפוצים רגיל

You are currently viewing קבלן רשום 131: יתרונות על פני קבלן שיפוצים רגיל

קבלני שיפוצים הם אולי הקבלנים העמוסים ביותר בשוק הבנייה. בעבר התחום של קבלני שיפוצים היה פרוץ למדי. אנשי מקצוע חסרי ניסיון והכשרה מתאימה לקחו על עצמם פרויקטים שהם לא מוכשרים אליהם. התוצאה הייתה במקרה הטוב ליקויים בבנייה ובמקרה הרע פגיעה בחיי אדם. כיום משרד השיכון והבינוי עשה סדר, וכולם מבינים שכדאי לקחת את שירותיו של קבלן רשום בענף 131.

קבלן רשום בענף 131 הוא סמל למקצועיות

  • ניסיון: כשאתם מחפשים קבלן לפרויקט בבית, לא תרצו קבלן חסר ניסיון. עצם רישיון הקבלן של קבלן שיפוצים רשום מבטיח לכם שנים של ניסיון בתחום. ליתר דיוק, על מנת להירשם בפנקס הקבלנים הקבלן צריך להוכיח שיש לו ניסיון של 5 שנים מתוך 10 השנים האחרונות בתחומו.
  • הכשרה: בשביל שרשם הקבלנים יאשר את הבקשה של הקבלן, הקבלן חייב להציג הכשרה מקצועית מתאימה. לכן תוכלו להיות בטוחים שהקבלן הרשום בענף 131 מחזיק בתעודות מתאימות לפרויקטים שהוא מבצע.
  • ידע: ההכשרה והניסיון לא מספיקים לרשם הקבלנים, הוא דורש גם מבחן הסמכה. כל קבלן רשום בענף 131 עבר בהצלחה את מבחן ההסמכה של רשם הקבלנים. המבחן מכיל חומר מקיף בתחומי המקצועיות, הבטיחות, החוקים, התקנות והניהול התקין.

קבלן רשום בענף 131 הוא סמל לאמינות

ידעתם שעל פי החוק אסור להשתמש בכינוי “קבלן” אם אינכם קבלנים רשומים? רק אדם הרשום כקבלן יכול לכנות את עצמו כך מול לקוחות. רשם הקבלנים שם דגש על אמינות במהלך תהליך הרישום בפנקס. על מנת להירשם כקבלנים חייבים להציג אישורים להיעדר הרשעות ותלונות הנוגעות לענף הבנייה ב-3 השנים האחרונות. אם אתם בוחרים לקחת את שירותיו של קבלן שיפוצים לא רשום, לא תוכלו לדעת האם יש נגדו אישומים פליליים או תלונות של לקוחות עבר.

קבלן רשום בענף מבוטח

בפרויקטים הדורשים קבלן רשום, ובפרויקטים אחרים רבים, חברות ביטוח מסכימות לבטח רק קבלנים רשומים. ביטוח הוא קריטי במיוחד כשמדובר בפרויקטים בהיקפים גדולים.

קבלן רשום בענף יכול לייעל עבודה עם עובדים זרים

רק קבלן רשום זכאי לקבלת היתר העסקה של עובדים זרים. העסקה של עובדים זרים יכולה לזרז תהליכי בנייה ולהקטין עלויות ולכן זהו יתרון משמעותי.

קבלן רשום בענף יכול לבצע פרויקטים גדולים יותר

באופן חוקי, קבלן לא רשום יכול לבצע פרויקטים בהיקף של עד 47,255 ₪ בלבד. אם הקבלן עבר את ההיקף הזה הוא עובר על החוק. לעומת זאת, קבלן רשום בענף 131 ברמת הסיווג הנמוכה ביותר יכול לבצע פרויקטים בהיקף של עד כ-1.8 מיליון ₪. הפער המשמעותי הזה בהיקף הסכום רק מדגיש את האמון שנותנים בקבלנים רשומים. ככל שהקבלן הרשום עולה בדרגות הסיווג כך ההיקף שהוא יכול לבצע גדל.

קבלנים? בואו ליהנות מהעולם של קבלנים רשומים

אנו רואים כמה משמעותי הרישום בפנקס הקבלנים. קבלנים רשומים בענף 131 זוכים לפרויקטים רבים יותר וגדולים יותר. אם שקלתם להירשם בפנקס של רשם הקבלנים, זה הזמן. “מכלל הכשרה מקצועית” בע”מ מציעה הכנה מקצועית למבחן של רשם הקבלנים. המבחן הוא שלב מכריע בתהליך שמכשיל קבלנים רבים. בעזרת הכנה מקוונת ומקצועית הכוללת אינספור שאלות לתרגול וחזרה לקראת הבחינה תוכלו מהר מאוד להצטרף למשפחת הקבלנים הרשומים ולהתחיל להרוויח מהיתרונות הרבים שהרישום מספק.